Burnso depresijos skalė – patikimas įrankis, padedantis nustatyti depresiją ir jos sunkumo laipsnį.

Burnso depresijos skalę drąsiai naudokite savo būklei įvertinti. Testą užpildyti paprasta ir užima mažai laiko, bet tegul nesuklaidina jo paprastumas. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad Burnso depresijos skalė – labai tiksli ir patikima. Tyrimai įvairiomis aplinkybėmis parodė (pvz. skubios psichiatrinės pagalbos priimamuosiuose) kad tokio pobūdžio skalės tiksliau nustato depresijos simptomus nei formalūs pokalbiai su patyrusiais gydytojais (Šaltinis David D.Burns, M.D. “Geros nuotaikos vadovas. Nauja emocijų terapija”)

Atidžiai perskaitykite kiekvieną teiginį ir kiekvieną atsakymą įvertinkite vienu iš pasirinkimų. Jeigu  dvejojate, pasirinkite tinkamiausią atsakymą. Nepalikite neatsakytų klausimų.

Kad ir koks būtų rezultatas, tai gali būti pirmasis jūsų žingsnis link geresnio emocinio gyvenimo.

Pirmą kartą vertindami savo būseną šia skale galvokite apie pastarąjį mėnesį arba kelias savaites. Vėliau siūlome įvertinimus atlikti pakartotinai. Tuomet rinkdamasis atsakymą galvokite apie tai, kaip jautėtės paskutinę savaitę. Tokiu būdu galėsite stebėti kaip kinta jūsų būsena.

Instrukcija: Pažymėkite, kaip stipriai kiekvieną simptomą jautėte pastarąjį mėnesį (pildant pirmą kartą) arba pastarąją savaitę, taip pat ir šiandien (pildant pakartotinai). Įvertinkite visus 25 teiginius.

Šaltinis: David D. Burns, M.D. (2013), „Geros nuotaikos vadovas: nauja emocijų terapija“. Vilnius: Žmogaus studijų centras. 36-41 p.